El Clúster Digital de Catalunya estrena nova imatge de marca, una renovació que simbolitza l’evolució de l’entitat per continuar liderant la transformació digital i la innovació tecnològica a Catalunya. Aquesta nova identitat visual es caracteritza per un disseny modern, net i funcional que emfatitza la proximitat del clúster amb les empreses del sector TIC i la seva voluntat d’impulsar la competitivitat industrial en un entorn global.
L’actualització de la marca reflecteix valors fonamentals com la innovació, la col·laboració i l’excel·lència, que guien l’estratègia del Clúster Digital en la seva missió de connectar empreses tecnològiques amb la indústria manufacturera per generar sinergies i maximitzar el valor afegit del sector.
Aquesta nova imatge arriba en un moment clau per al Clúster, que aposta per un posicionament estratègic presentat en la darrera assemblea que té l’objectiu de reforçar l’alineació entre les necessitats de les empreses tecnològiques i els reptes de la indústria. Aquest enfocament busca promoure la sostenibilitat, l’eficiència operativa i la transparència en la cadena de valor mitjançant l’ús de les tecnologies digitals.
Nou logotip
El nou logotip del Clúster Digital està dissenyat per reflectir la missió del Clúster d'equilibrar la consolidació del passat amb la mirada consant cap al futur. Les lletres C i D es transformen en fletxes que simbolitzen aquest concepte. La C té la forma d'una fletxa que representa el coneixement acumulat i l'experiència que guien les decisions presents; la D es transforma en una fletxa que apunta cap a la dreta, indicant el compromís del Clúster amb el futur, la renovació i el progrés.
La nova identitat visual, que ja es pot veure aplicada en els diferents canals i plataformes del Clúster, representa un punt d’inflexió en la trajectòria de l’organització i un compromís ferm per seguir liderant el canvi en un sector en constant evolució.
Visualitza el vídeo de presentació de la nova marca:
@2024 Clúster Digital de Catalunya