Inscriu-te al curs de formació en CV i adquireix coneixements pràctics, eines i formats per a impulsar la innovació oberta a la teva empresa i fomentar la col·laboració amb Startups. El curs s'impartirà cada divendres al matí (9h:30 a 13h:30), a partir del 28 de febrer i fins al 27 de març.
El curs, sense cost per als membres del Clúster Digital, té els objectius i continguts següents:
MÒDUL 1 (div. 28/02) – Needs & Convergences
Objectius
- Presentació del Corporate Venturing com una forma eficient de generar innovació.
- Introduïr els concepts d’ “Open Innovation” i "Organització ambidextra" per a explorar oportunitats mentre s’aprofiten capacitats internes.
- Presentar casos reals de transformacions de negoci a través del Corporate Venturing.
Temes tractats
- Guany en competitivitat a través de la Innovació Oberta
- Generació d’innovació amb Corporate Venturing
- Gestió de la Innovació
- Superació del risc dels projectes disruptius
- Eficiència en la gestió de projectes d’Innovació
MÒDUL 2 (div. 06/03) – How to start
Objectius
- Sensibilitzar els participants sobre la necesitat de dissenyar la seva estratègia d’innovació en funció de fortaleses i debilitats pròpies.
- Compartir els punts bàsics per a executar un Diagnòstic d’Innovació dins de l’empresa com a primer pas del full de ruta de Venture Building.
- Presentar els diversos programes de Venturing i els seus respectius resultats esperats.
Temes tractats
- Definir els objetius d’Innovació propis a l’empresa
- Alinear l’estratègia global de l’empresa amb els objetius d’Innovació
- Identificar les capacitats internes i les necessitats per a dur a terme una estratègia de Corporate Venturing
MÒDUL 3 (div. 13/03) - Design your Corporate Venturing roadmap
Objectius
- Presentar diferents camins possibles per a les estratègies de Corporate Venturing
- Disseny d’un model de Corporate Venturing, il·lustrat amb casos d’ús reals.
- Destacar els requisits de l’organització per a aconseguir els objectius.
Temes Tractats
- Ecosistema d’Innovació adaptat a l’estratègia de l’empresa
- Disseny el full de ruta del projecte de Corporate Venturing
- DO and DON’T del Corporate Venturing
MÒDUL 4 (div. 20/03) – CV Toolbox
Objectius
- Proporcionar als participants una toolbox de recursos, programes o activitats per a crear una cultura d’innovació dins de la seva empresa i gestionar amb èxit els projectes d’innovació.
- Trampes o errors a evitar.
Temes Tractats
- Eines per a la gestió de projectes d’Innovació
- Metodologies i processos adaptats a la creació de valor
- Recomenacions per a l’execució de les activitats de Corporate Venturing
MÒDUL 5 (div. 27/03) – Change Management
Objectius
- Donar una visió general o l’impacte de Corporate Venturing en la organizació i recomanacions per a operar amb èxit la transformació.
- Implicació de recursos humans, comunicació, fluxe de treball, canvi organitzacional, KPI’s...
- Revisió de tots els impactes del Corporate Venturing
Temes Tractats
- Aspectes pràctics de la transformació cultural
- Anticipar l’impacte del Corporate Venturing sobre la organització
- Recomanacions per a la gestió del canvi a l’empresa
Formadors
Elsa Luciani, Open Innovation Manager at Biba Partners
Diego Fernández, CEO Biba Partners
Cost de la formació pels 5 mòduls:
Socis Clúster Digital: 0€
No socis Clúster Digital (*): 500€+IVA
Places limitades a 45 assistents per estricte ordre d'inscripcions.
Màxim 2 assistents per empresa.
(*) 30% Descompte 2n assistent
Amb el suport de:
Aquest esdeveniment ha vençut